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In close coordination with our client, we develop image concepts and serial image ideas with a clear message and high relevance for their target group. 

The development of strong photographic elements in the context of brand communication is a focus of our work - as single motifs, in the form of independent image series or as part of a holistic design concept. We also take on the creation of visualizations, image montages and digital prototypes - from the planning of the motifs to the final post-production.

Corporate Photography

A consistent visual style contributes significantly to the perception of a brand and can convey corporate or brand values non-verbally. Unlike writing, which must first be deciphered by the brain, images are processed cognitively more quickly. And they are better remembered.

A consistent visual language creates identification potential and recognition value, and depending on the type of visual style, different impressions, feelings and messages can be transmitted. For corporate presentations as well as brand communication, this is of particular relevance and a consistent image style is an essential brand code.

 

Brand Codes

Expertise

 
  • Bildideen
  • Kampagnenkonzeption
  • Moodboards
 
 
  • Bildsprache
  • Bildstil
  • Designrules (Styleguide)
 

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CGI & Fotografie

 
  • Kampagnenfotografie
  • Reportage
  • Peoplefotografie
 
 
  • Still Life
  • Rooms & Interior
  • Sportshots
 
 
  • Produktfotografie
  • Packshots
  • Businessportraits
 
 
  • 360° Panoramen
  • CGI 
  • Image Prompting
 

 

 
  • Digitale Prototypen (3D)
  • Verpackungs- und Produktvisualisierungen
 
 

 
  • Individuelle Lookentwicklung
  • HighEnd-Retusche
 
 
  • Composings
  • Bildmanipulation

 
 
  • Bildvergrößerung
  • Hintergrundentfernung
 
 
  • Colorierung 
  • Restaurierung
 

 

Digitale Identität

Eine Marke, die es schafft, Nähe und Zugänglichkeit zu vermitteln, wird die Vertrauenswürdigkeit langfristig steigern können. Eine konsistente Bildsprache mit klarer Botschaft ist dabei ein wesentlicher Faktor, denn »Digital Branding« bedeutet weit mehr als Sichtbarkeit im Netz und Wahl der passenden Plattformen.

Eine Marke muss erlebbar sein und positive Emotionen und Assoziationen wecken. Hier ist Storytelling gefragt. Der User möchte sich angesprochen fühlen, die Werte und Haltung einer Marke kennenlernen und ihre Botschaft verstehen. Dies gilt für Konsumartikel, Dienstleistung oder Personal Brands wie beispielsweise Influencer gleichermaßen.

Weitere Informationen sowie Projektbeispiele zum Thema Branding und Markenkommunikation finden Sie auch auf der Website unseres Partners KODEX.
 

Brand Identity
 

 

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